meme time!

Sep. 19th, 2010 05:01 am
lightningdark: (Default)
[personal profile] lightningdark
stolen from [livejournal.com profile] nowheretogo26 

1. I'll respond with something random about you.
2. I'll tell you which song or movie you remind me of.
3. I'll pick a color that I associate with you.
4. I'll say something that only makes sense to you and me.
5. I'll tell you my first memory of you.
6. I'll tell you what animal you remind me of.
7. I'll ask you something I've always wondered about you.
8. I'll tell you my favorite thing about you.
9. I'll make up a nickname for you.
10. If you want to, repost in your journal for me to do for you :)

Date: 2010-09-19 04:04 am (UTC)
From: [identity profile] nowheretogo26.livejournal.com
*ninjas my way into the first comment*


Date: 2010-09-19 04:18 am (UTC)
From: [identity profile] claire-kay.livejournal.com
-stares-

1. Hmm. I remember I used to see you post all the time on _ai and beep and I was always like... she seems lovely. And any time I would post you were always so nice to me.
2. Random, but a song called Winter Winds by Mumford and Sons it makes me smile and well so do you :D
3. Yellow!
4. NIKCLAIRE=OTP
5. I think it was a comment on one of fics and I just remember you being so amazing. And then you posted some fic and I was so excited to read it and I left you a flaily comment lols.
6. A jumpy little puppy that I want to snuggle.
7. Where is one place that always makes you happy?
8. I've said this a million times but you always make me feel better, there are a lot of things I find it really easy to get down about and you just help me through it.
9. NIKKIBOOBUMBUM! idk lol

Date: 2010-09-19 06:16 am (UTC)
From: [identity profile] nowheretogo26.livejournal.com
lol your nickname for me :*


Physically, the one place that always makes me happy is my room. I close the door, turn on some music and shut out the world. In a less literal sense, I would say on my locked twitter, as odd as that sounds. But it's quite possibly the one place on the internet I let my guards down completely and I'm just ~me :)

Date: 2010-10-07 11:22 am (UTC)
From: [identity profile] claire-kay.livejournal.com
apologies for lateness <333

1. Something random about you... hmm WELL you always, ALWAYS make me smile on twitter and then giggle idk I think you are always so lovely to everyone! That's not very random... lol
2. Walking on Sunshine - :DDD IT'S HAPPY!
3. Blue.
4. Kradam. FTW.
5. I think it would be fic commenting, there are always people I love getting comments from it makes me feel all happy and you are one of them.
6. a baby lion. hee. like Simba.
7. Where do you live?
8. I think I said it up there but you are always so sweet and lovely to everyone and I really like that :)
9. you're UN makes me think of GiGi lol.

Date: 2010-09-19 05:09 am (UTC)
From: [identity profile] bright-lights28.livejournal.com
Hi darling! *waves*

Date: 2010-10-07 11:25 am (UTC)
From: [identity profile] claire-kay.livejournal.com
1. YOU HAVE THE MOST CUTEST VOICE EVER-ER.
2. Friends will be friends - Queen <3
3. YELLOW! Because it's bright and happy and you make me happy :DDD
4. KATIEKEET!
5. Gosh. I think I remember just being in awe of your writing and generally wanting to be your friend lols.
6. A KATIEKEET! lols
7. How are you awesome? lol. okay seriously. What's your favourite thing about yourself?
8. I don't even know where to start... your kindness, acceptance, friendlyness, giving, an amazing friend, loyal, beautiful heart, general awesomeness, your writing... I could go on all day.
9. KATIEKINS!

Date: 2010-10-07 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] bright-lights28.livejournal.com
HOW DO YOU ALWAYS KNOW HOW TO MAKE ME SMILE? ILU <3333

As for #7 - this is probably the hardest question ever for me to answer. I'm not used to singling out good things about me, but I'll try for you. <3 I'd say I like that I really let myself feel things, if that makes any sense at all. Almost all of my friends are closed up emotionally in one way or another, and I love that I'm the complete opposite of that. I cry like a baby when I'm really sad or really happy. I feel love with everything in me and don't hold back. I have passion, and I really like that I have that for writing, dance, love, and life in general. I'm not jaded, and I'm proud of that.

Date: 2010-10-07 11:29 am (UTC)
From: [identity profile] claire-kay.livejournal.com
1. YOU SAY THUM THO.
2. I'm Not A Robot - DUH!
3. PINK! lolololols
4. BRIT. YANK.
5. IDK. PROBABLY... FUUU. lol. nah. ahm. I think it was on twitter and I remember thinking ooh this girl is random. I like her.
6. A chicken. lol.
7. If you could have any job in the world what would it be?
8. Your sense of humour, your loyalty. <3
9. I ALREADY HAVE ONE YANKY

Date: 2010-09-19 04:28 pm (UTC)
Page generated Sep. 22nd, 2017 02:28 am
Powered by Dreamwidth Studios